가야대학교 분성도서관

상단 글로벌/추가 메뉴

회원 로그인


알림판

자료검색

신착/인기 도서

검색

최근
자료유형
검색 타입
검색어[입수시기 60일]
16건 중 16건 출력
1/1 페이지 RSS 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
The Effects of a Group Intervention Including a Parent Education Component on Mealtime Behaviors of Young Children 미리보기
저자
Veverka, Yevgeniya J.
출판사
University of Washington. : ProQuest Dissertations & Theses
청구기호
371
출판년
2018
자료유형
학위논문 학위논문 URL
소장처
가야대학교 대출가능 열기
2.
서명
Responsive Teaching and Responsive Coaching: Opportunities to Advance Practice and Foster Student Sensemaking 미리보기
저자
Colley, Carolyn Joanne.
출판사
University of Washington. : ProQuest Dissertations & Theses
청구기호
507
출판년
2018
자료유형
학위논문 학위논문 URL
소장처
가야대학교 대출가능 열기
3.
서명
Managing the Work of Leadership: An Activity Theory Perspective 미리보기
저자
Baeder, Justin David.
출판사
University of Washington. : ProQuest Dissertations & Theses
청구기호
371
출판년
2018
자료유형
학위논문 학위논문 URL
소장처
가야대학교 대출가능 열기
4.
서명
Punctuated Equilibrium: A Qualitative Case Study of the Influence of American Medical Education's Structure, Governance, and Function on Curriculum Reform 미리보기
저자
Sullivan, Corrin C.
출판사
University of Washington. : ProQuest Dissertations & Theses
청구기호
379
출판년
2018
자료유형
학위논문 학위논문 URL
소장처
가야대학교 대출가능 열기
5.
서명
Women's Political Agency and Public Education in the 19th Century 미리보기
저자
Nicholas, Kathryn Ann.
출판사
University of Washington. : ProQuest Dissertations & Theses
청구기호
370
출판년
2018
자료유형
학위논문 학위논문 URL
소장처
가야대학교 대출가능 열기
6.
서명
Becoming an Instructional Leader for Elementary Mathematics: Transforming Principal Learning through a Research-Practice Partnership 미리보기
저자
Fox, Alison.
출판사
University of Washington. : ProQuest Dissertations & Theses
청구기호
371
출판년
2018
자료유형
학위논문 학위논문 URL
소장처
가야대학교 대출가능 열기
7.
서명
The Role of District and School Discourses in Authorizing Equity in an EL Full-inclusion Context: A Comparative Case Study 미리보기
저자
Williams, Thad Bennett.
출판사
University of Washington. : ProQuest Dissertations & Theses
청구기호
428
출판년
2018
자료유형
학위논문 학위논문 URL
소장처
가야대학교 대출가능 열기
8.
서명
Negotiating Open Access: AP Science Identities in a Project-Based Learning Context 미리보기
저자
Goodell, Alexandra.
출판사
University of Washington. : ProQuest Dissertations & Theses
청구기호
370
출판년
2018
자료유형
학위논문 학위논문 URL
소장처
가야대학교 대출가능 열기
9.
서명
White Women Teachers and the Possibilities of Harm Reduction 미리보기
저자
Daniels, Julia R.
출판사
University of Washington. : ProQuest Dissertations & Theses
청구기호
370
출판년
2018
자료유형
학위논문 학위논문 URL
소장처
가야대학교 대출가능 열기
10.
서명
Reverberating Words and 'Becoming Other than the Other' in Adult Literacy: Bakhtinian Reflections on a Powerful Literacy-Influenced GED Academic Writing Framework 미리보기
저자
Lotas, Alexandra V.
출판사
University of Washington. : ProQuest Dissertations & Theses
청구기호
374
출판년
2018
자료유형
학위논문 학위논문 URL
소장처
가야대학교 대출가능 열기
11.
서명
Exploration of the Effectiveness of a Resilience Curriculum Delivered as a College Course: The APT Framework & THRIVE Resilience Curriculum 미리보기
저자
DeCano, Polo Augustine.
출판사
University of Washington. : ProQuest Dissertations & Theses
청구기호
370
출판년
2018
자료유형
학위논문 학위논문 URL
소장처
가야대학교 대출가능 열기
12.
서명
Evaluating a Trauma-Informed Resilience Curriculum in a Public Alternative High School: Student Treatment Outcomes and Staff Perceptions of Implementation 미리보기
저자
Judge, Douglas M.
출판사
University of Washington. : ProQuest Dissertations & Theses
청구기호
371
출판년
2018
자료유형
학위논문 학위논문 URL
소장처
가야대학교 대출가능 열기
13.
서명
The Mediational Role of Teacher Discourse in Students' Opportunities to Learn and Become Academic Writers 미리보기
저자
Bird, Erin M.
출판사
University of Washington. : ProQuest Dissertations & Theses
청구기호
370
출판년
2018
자료유형
학위논문 학위논문 URL
소장처
가야대학교 대출가능 열기
14.
서명
Aligning Policy to Performance: The edTPA Policy and Program Improvement in Washington State's Teacher Preparation Programs 미리보기
저자
Muzzo, Maria.
출판사
University of Washington. : ProQuest Dissertations & Theses
청구기호
370
출판년
2018
자료유형
학위논문 학위논문 URL
소장처
가야대학교 대출가능 열기
15.
서명
Tutor Language Use during Interactive Book Reading Sessions 미리보기
저자
Gasamis, Colin.
출판사
University of Washington. : ProQuest Dissertations & Theses
청구기호
371
출판년
2018
자료유형
학위논문 학위논문 URL
소장처
가야대학교 대출가능 열기
16.
서명
Daring to Differ: A Culturally Responsive Research Study of Self 미리보기
저자
Cannie, Raedell L.
출판사
University of Washington. : ProQuest Dissertations & Theses
청구기호
370
출판년
2018
자료유형
학위논문 학위논문 URL
소장처
가야대학교 대출가능 열기
1 

퀵메뉴

대출현황/연장
예약현황조회/취소
자료구입신청
상호대차
FAQ
교외접속
사서에게 물어보세요
메뉴추가
quickBottom

카피라이터

  • 개인정보보호방침
  • 이메일무단수집거부

김해캠퍼스 | 621-748 | 경남 김해시 삼계로 208 | TEL:055-330-1033 | FAX:055-330-1032
			Copyright 2012 by kaya university Bunsung library All rights reserved.