가야대학교 분성도서관

상단 글로벌/추가 메뉴

회원 로그인


자료검색

자료검색

학위논문

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
18건 중 18건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Accompaniment for the Climb: Becoming Reparational Language Educators of Spanish as a 'Heritage' Language = : Acompanamiento para la escalada: Convertirse en educadores de idiomas de reparacion del espanol como lengua de "herencia" 미리보기
저자
Cushing-Leubner, Jenna R.
발행기관
University of Minnesota. : ProQuest Dissertations & Theses
청구기호
400
발행년
2017
자료유형
학위논문 학위논문 URL
소장처
가야대학교 대출가능 열기
2.
서명
Assessing Readiness of Clinical Social Workers: Using the American Board of Examiners' Conceptual Model 미리보기
저자
Tracey, Paula Marie.
발행기관
University of Minnesota. : ProQuest Dissertations & Theses
청구기호
370
발행년
2018
자료유형
학위논문 학위논문 URL
소장처
가야대학교 대출가능 열기
3.
서명
Critical Literacy Practices in an Elementary School Classroom: A Study of Teacher Learning 미리보기
저자
Pesarchick, Melanie R.
발행기관
University of Minnesota. : ProQuest Dissertations & Theses
청구기호
372
발행년
2018
자료유형
학위논문 학위논문 URL
소장처
가야대학교 대출가능 열기
4.
서명
Faculty Perspectives and Practices of Social Presence in Online Post-Secondary Learning Environments 미리보기
저자
Smith, Julie Ann.
발행기관
University of Minnesota. : ProQuest Dissertations & Theses
청구기호
378
발행년
2018
자료유형
학위논문 학위논문 URL
소장처
가야대학교 대출가능 열기
5.
서명
Hmoobness: Hmoob (Hmong) Youth and Their Perceptions of Hmoob Language in a Small Town in the Midwest 미리보기
저자
Xiong, Xong.
발행기관
University of Minnesota. : ProQuest Dissertations & Theses
청구기호
370
발행년
2018
자료유형
학위논문 학위논문 URL
소장처
가야대학교 대출가능 열기
6.
서명
Inquiring into the Unknown: Reconstructing Classroom Contexts through Mediated Discourse Analysis 미리보기
저자
Henning-Smith, Jeffrey Thomas.
발행기관
University of Minnesota. : ProQuest Dissertations & Theses
청구기호
372
발행년
2018
자료유형
학위논문 학위논문 URL
소장처
가야대학교 대출불가(별치) 열기
7.
서명
LGBTQ Secondary Mathematics Educators: Their Identities and Their Classrooms 미리보기
저자
Whipple, Kyle Stephen.
발행기관
University of Minnesota. : ProQuest Dissertations & Theses
청구기호
510
발행년
2018
자료유형
학위논문 학위논문 URL
소장처
가야대학교 대출불가(별치) 열기
8.
서명
Ojibwe Elders' Perceptions on Ojibwe Language Revitalization 미리보기
저자
Naslund, Camille L.
발행기관
University of Minnesota. : ProQuest Dissertations & Theses
청구기호
370
발행년
2018
자료유형
학위논문 학위논문 URL
소장처
가야대학교 대출가능 열기
9.
서명
On Water: Journey of an Indigenous Researcher Guiding Professional Development as Teachers Navigate Native American Curriculum 미리보기
저자
Quigley, Dawn.
발행기관
University of Minnesota. : ProQuest Dissertations & Theses
청구기호
375
발행년
2018
자료유형
학위논문 학위논문 URL
소장처
가야대학교 대출불가(별치) 열기
10.
서명
Race Critical Action Research: 8th Grade Global Studies Teachers Move beyond the Status Quo to Address Issues of Race and Racism in Our Classrooms 미리보기
저자
Andrews van Horne, Katherine Margaret.
발행기관
University of Minnesota. : ProQuest Dissertations & Theses
청구기호
370
발행년
2018
자료유형
학위논문 학위논문 URL
소장처
가야대학교 대출가능 열기
11.
서명
Student Reasoning Strategies Concerning Periodic Trends 미리보기
저자
Shenk, Lynne M.
발행기관
University of Minnesota. : ProQuest Dissertations & Theses
청구기호
507
발행년
2018
자료유형
학위논문 학위논문 URL
소장처
가야대학교 대출가능 열기
12.
서명
Teachers as Curriculum Designers: Understanding STEM Pedagogical Design Capacity 미리보기
저자
Ellingson, Charlene L.
발행기관
University of Minnesota. : ProQuest Dissertations & Theses
청구기호
370
발행년
2018
자료유형
학위논문 학위논문 URL
소장처
가야대학교 대출가능 열기
13.
서명
Teaching as a Spiritual Practice: Cultivating Teacher Presence Through Mindfulness a Post-intentional Phenomenological Exploration 미리보기
저자
Niedzielski, Jennifer J.
발행기관
University of Minnesota. : ProQuest Dissertations & Theses
청구기호
370
발행년
2018
자료유형
학위논문 학위논문 URL
소장처
가야대학교 대출불가(별치) 열기
14.
서명
The Caring Police Wear Cardigans: Reading Embodied Emotions towards Anti-Oppressive Education 미리보기
저자
Gast, Kelly.
발행기관
University of Minnesota. : ProQuest Dissertations & Theses
청구기호
372
발행년
2018
자료유형
학위논문 학위논문 URL
소장처
가야대학교 대출불가(별치) 열기
15.
서명
The Quiet Continuum: Listening and Learning from Quiet Students in the Classroom 미리보기
저자
Rosheim, Kay Carpenter.
발행기관
University of Minnesota. : ProQuest Dissertations & Theses
청구기호
378
발행년
2018
자료유형
학위논문 학위논문 URL
소장처
가야대학교 대출가능 열기
16.
서명
The Relationship between the Implicit Theories of Intelligence and Reading Theory of Preservice Teachers in Master's Level Deaf Education Preparation Programs 미리보기
저자
Small, Justin M.
발행기관
University of Minnesota. : ProQuest Dissertations & Theses
청구기호
370
발행년
2018
자료유형
학위논문 학위논문 URL
소장처
가야대학교 대출불가(별치) 열기
17.
서명
Transforming the Transformation: A Post-intentional Phenomenological Exploration of Montessori Teachers Engaging in Anti-bias and Anti-racist Teacher Self-Reflection 미리보기
저자
Christensen, Olivia Taylor.
발행기관
University of Minnesota. : ProQuest Dissertations & Theses
청구기호
372
발행년
2018
자료유형
학위논문 학위논문 URL
소장처
가야대학교 대출불가(별치) 열기
18.
서명
Understanding the Ways in Which Teacher Leadership Teams Influence STEM Integration in Emerging STEM Schools 미리보기
저자
Crotty, Elizabeth Ann.
발행기관
University of Minnesota. : ProQuest Dissertations & Theses
청구기호
373
발행년
2018
자료유형
학위논문 학위논문 URL
소장처
가야대학교 대출불가(별치) 열기
1 

퀵메뉴

대출현황/연장
예약현황조회/취소
자료구입신청
상호대차
FAQ
교외접속
사서에게 물어보세요
메뉴추가
quickBottom

카피라이터

  • 개인정보보호방침
  • 이메일무단수집거부

김해캠퍼스 | 621-748 | 경남 김해시 삼계로 208 | TEL:055-330-1033 | FAX:055-330-1032
			Copyright 2012 by kaya university Bunsung library All rights reserved.