가야대학교 분성도서관

상단 글로벌/추가 메뉴

회원 로그인


자료검색

자료검색

학위논문

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
20건 중 20건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
"They Don't Want to See Us Succeed": How Micro-Interactions Produce Problematic Identities for Black Girls in US Public Secondary Schools 미리보기
저자
Neal, Alaina M.
발행기관
University of Michigan. : ProQuest Dissertations & Theses
청구기호
305
발행년
2018
자료유형
학위논문 학위논문 URL
소장처
가야대학교 대출가능 열기
2.
서명
Adapting Self-Directed Online Professional Development for Nebraska Public Librarians 미리보기
저자
Duggan, Holli Kay.
발행기관
The University of Nebraska - Lincoln. : ProQuest Dissertations & Theses
청구기호
370
발행년
2018
자료유형
학위논문 학위논문 URL
소장처
가야대학교 대출가능 열기
3.
서명
An Examination of Underrepresentation in Florida, Indiana, and Washington 미리보기
저자
Hodges, Jaret.
발행기관
Purdue University. : ProQuest Dissertations & Theses
청구기호
371
발행년
2018
자료유형
학위논문 학위논문 URL
소장처
가야대학교 대출가능 열기
4.
서명
Analysis of Mathematics Curriculum Materials to Ascertain the Potential for Students to Develop Agency and Autonomy 미리보기
저자
Yankson, Paul Kwame.
발행기관
University of Michigan. : ProQuest Dissertations & Theses
청구기호
510
발행년
2018
자료유형
학위논문 학위논문 URL
소장처
가야대학교 대출가능 열기
5.
서명
Developing Novices' Professional Scripts for Teaching: An Investigation of Teacher Education Practice 미리보기
저자
Gadd, Rebecca.
발행기관
University of Michigan. : ProQuest Dissertations & Theses
청구기호
370
발행년
2018
자료유형
학위논문 학위논문 URL
소장처
가야대학교 대출가능 열기
6.
서명
Effects of Structural Flaws on the Psychometric Properties of Multiple-choice Questions 미리보기
저자
McBrien, Sarah B.
발행기관
The University of Nebraska - Lincoln. : ProQuest Dissertations & Theses
청구기호
371
발행년
2018
자료유형
학위논문 학위논문 URL
소장처
가야대학교 대출가능 열기
7.
서명
Evidentiary Reasoning: An Examination of Elementary and Middle School Students' Knowledge of Scientific Evidence in Biology 미리보기
저자
Wills, Jamison.
발행기관
Purdue University. : ProQuest Dissertations & Theses
청구기호
370
발행년
2018
자료유형
학위논문 학위논문 URL
소장처
가야대학교 대출가능 열기
8.
서명
Examining Adultism in Higher Education: A Three-Study Dissertation 미리보기
저자
Tran, Vu T.
발행기관
The Ohio State University. : ProQuest Dissertations & Theses
청구기호
378
발행년
2018
자료유형
학위논문 학위논문 URL
소장처
가야대학교 대출가능 열기
9.
서명
Exploring Work Perceptions in High Poverty Schools: Middle School Teachers' Thriving, Vitality, and Learning at Work 미리보기
저자
Orlowski, Nicholas.
발행기관
University of Michigan. : ProQuest Dissertations & Theses
청구기호
373
발행년
2018
자료유형
학위논문 학위논문 URL
소장처
가야대학교 대출가능 열기
10.
서명
Football Study Hall and Self-regulated Learning 미리보기
저자
Schwartz, Seth M.
발행기관
Purdue University. : ProQuest Dissertations & Theses
청구기호
370
발행년
2018
자료유형
학위논문 학위논문 URL
소장처
가야대학교 대출가능 열기
11.
서명
Learning to Work in Fundamentally New Ways: Understanding Dynamics Among Social and Formal Supports for Practice 미리보기
저자
Halim-Rahman Allen, Amina.
발행기관
University of Michigan. : ProQuest Dissertations & Theses
청구기호
370
발행년
2018
자료유형
학위논문 학위논문 URL
소장처
가야대학교 대출가능 열기
12.
서명
Postsecondary Stem Paths of High-achieving Students in Math and Science: A Longitudinal Multilevel Investigation of Their Selection and Persistence 미리보기
저자
Yi, Soohyun.
발행기관
Purdue University. : ProQuest Dissertations & Theses
청구기호
371
발행년
2018
자료유형
학위논문 학위논문 URL
소장처
가야대학교 대출가능 열기
13.
서명
Pre-Service Teachers' Understandings and Interpretations of the Common Core State Standards for Mathematical Practice 미리보기
저자
Mortimer, Jillian Peterson.
발행기관
University of Michigan. : ProQuest Dissertations & Theses
청구기호
370
발행년
2018
자료유형
학위논문 학위논문 URL
소장처
가야대학교 대출가능 열기
14.
서명
Predicting Graduation and College GPA: A Multilevel Analysis Investigating the Contextual Effect of College Major 미리보기
저자
Gipson, John A.
발행기관
Purdue University. : ProQuest Dissertations & Theses
청구기호
371
발행년
2018
자료유형
학위논문 학위논문 URL
소장처
가야대학교 대출가능 열기
15.
서명
Promoting Instructional Improvement: Promising Evidence of Coaching That Benefits Teachers' Practice 미리보기
저자
McQueen, Kiel Michael.
발행기관
University of Michigan. : ProQuest Dissertations & Theses
청구기호
371
발행년
2018
자료유형
학위논문 학위논문 URL
소장처
가야대학교 대출가능 열기
16.
서명
Teacher Identity and the Role of Relational Coaching 미리보기
저자
Ehmer, Mindy R.
발행기관
Purdue University. : ProQuest Dissertations & Theses
청구기호
371
발행년
2018
자료유형
학위논문 학위논문 URL
소장처
가야대학교 대출가능 열기
17.
서명
Teachers' Formative Assessment Practices for Early Addition and Subtraction: Is Teachers' Awareness of a Learning Trajectory Related to How They Respond to Students? 미리보기
저자
Hanby, Kristi Haley.
발행기관
University of Michigan. : ProQuest Dissertations & Theses
청구기호
510
발행년
2018
자료유형
학위논문 학위논문 URL
소장처
가야대학교 대출가능 열기
18.
서명
Texts and Tasks in Elementary Project-Based Science 미리보기
저자
Fitzgerald, Miranda S.
발행기관
University of Michigan. : ProQuest Dissertations & Theses
청구기호
507
발행년
2018
자료유형
학위논문 학위논문 URL
소장처
가야대학교 대출가능 열기
19.
서명
The Color of Commitment: Social Change, the Development of Collective Commitment toward Collective Action, and the Negotiation of Race 미리보기
저자
Bentley, Tabitha C.
발행기관
University of Michigan. : ProQuest Dissertations & Theses
청구기호
370
발행년
2018
자료유형
학위논문 학위논문 URL
소장처
가야대학교 대출가능 열기
20.
서명
Validation of Ohio's Proposed Reforms for K-12 Accountability Systems 미리보기
저자
Breda, Kara Lynn.
발행기관
The Ohio State University. : ProQuest Dissertations & Theses
청구기호
379
발행년
2018
자료유형
학위논문 학위논문 URL
소장처
가야대학교 대출가능 열기
1 

퀵메뉴

대출현황/연장
예약현황조회/취소
자료구입신청
상호대차
FAQ
교외접속
사서에게 물어보세요
메뉴추가
quickBottom

카피라이터

  • 개인정보보호방침
  • 이메일무단수집거부

김해캠퍼스 | 621-748 | 경남 김해시 삼계로 208 | TEL:055-330-1033 | FAX:055-330-1032
			Copyright 2012 by kaya university Bunsung library All rights reserved.