가야대학교 분성도서관

상단 글로벌/추가 메뉴

회원 로그인


전자자료

자료검색

E-Book

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : C]
2,377건 중 2377건 출력
101/119 페이지 엑셀파일 출력
제한항목
가야대학교 삭제
검색결과제한

검색간략리스트

열거형 테이블형
2001.
서명
Curriculum-Based Assessment for Instructional Design : Using Data to Individualize Instruction [electronic resource] 미리보기
저자
Burns, Matthew K.
출판사
Guilford Publications
출판년
2014
자료유형
전자책 전자책 URL
2002.
서명
Curried cultures : globalization, food, and South Asia / [electronic resource] 미리보기
저자
Ray, Krishnendu. Srinivas, Tulasi.
출판사
University of California Press
출판년
2012
자료유형
전자책 전자책 URL
2003.
서명
Curves for the Mathematically Curious : An Anthology of the Unpredictable, Historical, Beautiful, and Romantic [electronic resource] 미리보기
저자
Havil, Julian.
출판사
Princeton University Press
출판년
2019
자료유형
전자책 전자책 URL
2004.
서명
Cushions & quilts : quilting projects to decorate your home / [electronic resource] 미리보기
저자
Colwill, Jo
출판사
출판년
2013
자료유형
전자책 전자책 URL
2006.
서명
Customary Laws and Social Order in Arab Society : Socio-Anthropological Field Studies in Egypt 미리보기
저자
Mahgoub, Mohamed Abdo.
출판사
Cambridge Scholars Publishing
출판년
2015
자료유형
전자책 전자책 URL
2007.
서명
Customer experience 3.0 : high-profit strategies in the age of techno service / 미리보기
저자
Goodman, John A.
출판사
출판년
2014
자료유형
전자책 전자책 URL
2008.
서명
Customer experience branding : driving engagement through surprise and innovation / 미리보기
저자
Gad, Thomas
출판사
출판년
2016
자료유형
전자책 전자책 URL
2009.
서명
Customer innovation : customer-centric strategy for enduring growth / 미리보기
저자
Debruyne, Marion.
출판사
출판년
2014
자료유형
전자책 전자책 URL
2010.
서명
Customer innovation : delivering a customer-led strategy for sustainable growth / 미리보기
저자
Debruyne, Marion
출판사
Kogan Page Ltd
출판년
2019
자료유형
전자책 전자책 URL
2011.
서명
Customer innovation : delivering a customer-led strategy for sustainable growth / [electronic resource] 미리보기
저자
Debruyne, Marion
출판사
Kogan Page Ltd
출판년
2019
자료유형
전자책 전자책 URL
2012.
서명
Customer relationship management and the social and semantic web : enabling cliens conexus / [electronic resource] 미리보기
저자
Colomo-Palacios, Ricardo Varajao, Joao Soto-Acosta, Pedro
출판사
Business Science Reference
출판년
2012
자료유형
전자책 전자책 URL
2013.
서명
Customer satisfaction and sustainability initiatives in the fourth industrial revolution / 미리보기
저자
Silvestri, Cecilia Piccarozzi, Michela Aquilani, Barbara
출판사
IGI Global, Business Science Reference
출판년
2020
자료유형
전자책 전자책 URL
2014.
서명
Customer service / 미리보기
저자
Machado, Ricardo
출판사
출판년
2015
자료유형
전자책 전자책 URL
2015.
서명
Customer-centric knowledge management : concepts and applications / [electronic resource] 미리보기
저자
Al-Shammari, Minwir
출판사
Information Science Reference
출판년
2012
자료유형
전자책 전자책 URL
2016.
서명
Customer-centric marketing : supporting sustainability in the digital age / 미리보기
저자
Richardson, Neil
출판사
출판년
2015
자료유형
전자책 전자책 URL
2017.
서명
Customer-centricity : the new path to product innovation and profitability / [electronic resource] 미리보기
저자
Valls, Josep-Francesc
출판사
Cambridge Scholars Publishing
출판년
2018
자료유형
전자책 전자책 URL
2018.
서명
Cut adrift / 미리보기
저자
Cooper, Marianne
출판사
출판년
2014
자료유형
전자책 전자책 URL
2019.
서명
Cut loose : jobless and hopeless in an unfair economy / 미리보기
저자
Chen, Victor Tan
출판사
출판년
2015
자료유형
전자책 전자책 URL
2020.
서명
Cute shapes [전자책] 미리보기
저자
IN편집디자인 지음
출판사
인디자인
출판년
2013
자료유형
전자책 전자책 URL
  101 102 103 104 105 106 107 108 109 110  

퀵메뉴

대출현황/연장
예약현황조회/취소
자료구입신청
상호대차
FAQ
교외접속
사서에게 물어보세요
메뉴추가
quickBottom

카피라이터

  • 개인정보보호방침
  • 이메일무단수집거부

김해캠퍼스 | 621-748 | 경남 김해시 삼계로 208 | TEL:055-330-1033 | FAX:055-330-1032
			Copyright 2012 by kaya university Bunsung library All rights reserved.